divendres, 26 de febrer del 2010

Fa solet!!

Per fi fa solet!! Què bé!!
Aquest solet ja havia sortit... el dia de la neu. És un solet que vaig fer perquè, quan vaig canviar el cotxe fa un mes, no el coneixia i amb el solet podia entrar en el cotxe, sense dubtes.

Por fin hace sol!! Qué bién!!
Este sol ja havia salido... el día de la nieve. Es un sol que hice porqué, cuando cambié el coche hace un mes, no lo conocia y con el sol podia entrar en el coche sin dudas.

dissabte, 20 de febrer del 2010

Familia colorins!!


Una nova feinada de la nostra artisTINA!!!
Un nuevo trabajazo de nuestra artisTINA!!!






dilluns, 15 de febrer del 2010

Carnaval, carnaval...

Com ha anat el Carnaval??

Per aquí dissabte a vespre va ser un xou!! Força gent!!
Amb unes amigues ens vam disfressar... aquí teniu n'EP disfressada com noltros, de cantant de gospel!

¿Qué tal ha ido Carnaval?

Por aquí, el sábado por la noche fue un jaleo!! Mucha gente!!
Con unas amigas nos disfrazamos... aquí teneis a EP con un disfraz como el nuestro, de cantante de gospel!

Oh! Happy day.... oh, happy day!!!!

divendres, 12 de febrer del 2010

Menorca coberta de neu


Va començar ahir, al migdia... i avui ens hem aixecat amb una preciosa capa blanca damunt tota l'illa. És tan polit i nou per noltros!!! (ara feia 5 anys que no nevava per aquí)
Empezó ayer al mediodia... y hoy nos hemos levantado con una preciosa capa blanca sobre toda la isla. Es tan bonito y nuevo para nosotros!! (ahora hacía 5 años que no nevaba por aquí)



dilluns, 8 de febrer del 2010

Madona del meu jardinet...

Aquesta peça si que l'he fet jo... amb l'ajuda del meu pare que ha fet la cullereta de fusta i la meva mare (l'artisTINA) que ha fet el xal.

Esta pieza si la he hecho yo... con la ayuda de mi padre que ha hecho la cucharita de madera y mi madre (la artisTINA) que ha hecho el chal.



dimecres, 3 de febrer del 2010

Caixer sobreposat

Com ja sabeu, estic fent un curset de paper mache... i m'ho pas d'allo mes be. Ja he recomanat alguna vegada el bloc de la nostra mestra, na Silvia... el papel mache y yo (esta a la llista d'enllaços). La peça que us mostr avui no l'he fet jo... es la peça de la nostra artisTINA, la meva mare. Es el caixer sobreposat, un personatge molt important a les festes del nostre poble, Sant Bartomeu.




Como ya sabeis, estoy participando en un curso de papel mache... y me lo paso genial. Ya he recomendado alguna vez el blog de nuestra profesora, Silvia... el papel mache y yo (esta en la llista de enlaces). La pieza que os enseño hoy no la he hecho yo... es de nuestra artisTINA, mi madre. Representa el Caixer sobreposat, un personaje muy important en las fiestas de nuestro pueblo, Sant Bartomeu.